5000:- fattigare

Ingen finanskris här inte, pengarna rullade ut från kontot i en väldans fart. Den största boven är min bil. Den skulle få lite ny olja, filter och annat som verkstaden påstår måste bytas efter ett antal mil. Så långt allt väl men när jag skulle hämta bilen var det ju som vanligt nåt som dykt upp! -Kylaren är trasig och det var knappt nåt vatten kvar. Har du inte märkt det?? Svar nej det har jag inte, jag har fullt upp med att köra!! Och hejdå till ytterligare en tusenlapp. Skulle då verkstaden bytt kylare skulle dom roffa åt sig en tusenlapp till! Blir inget av med det, jag ska blinka åt grannen så kanske, kanske, blink, blink, blink.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0