Att hata sin chef

Hat är ett väldigt starkt ord men i detta fallet finns det inget ord som passar bättre. Nu är han inte min chef längre, men vi har en del ouppklarade saker ihop.... Innestående löner och intyg som han bara förhalar. Han är oduglig som personalchef och socialt inkompetent. Alltid får jag tala om hur man fyller i papper och vad det är som gäller fackligt. Han erkänner ALDRIG att han inte vet  eller har gjort fel utan mumlar att han ska återkomma. Sen alla äckliga kommentarer om unga tjejer han anställt med stora bröst. Och hur en del lipar när han varit tvungen att sparka dom. Hur han hotar med sin makt att kunna avskeda för att någon protesterar mot hans beteende. Listan kan göras lång men jag retar bara upp mig och konstaterar att han aldrig fått behålla en tjänst som personalchef om han inte varit delägare. Nej då hade han fått en spark i sin breda röv.....Tack för att jag slipper se dig mera, apkuk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0