Barn till salu

Idag tog jag en tur till stora staden för att fylla mina matförråd. När jag står i kassan hör jag någon bakom säga-Sluta sparka mig! Jag vänder mig om och ser en kvinna med en flicka i 10-årsåldern. Flickan sparkar sin mamma på benen om och om igen. Mamman säger ifrån gång på gång utan resultat.Gud så frustrerande detta måste vara. Jag höll på att utbrista-Men sluta sparka då ungjävel! Men jag höll ju tyst. Dom gick bakom mig till parkeringen och jag hör hur mamman säger hur pinsamt detta är hur alla i hela affären tittat på dom! Väl framme vid bilen blir det nästan slagsmål, flickan sparkar och boxas och mamman försöker värja sig. Hon ber flickan sluta och undrar varför hon är arg. Inte ens det visste hon.Jag undrar vad detta ska sluta. Hade någon velat köpa den där ungfan så hade dom nog fått henne billigt idag.

Kommentarer
Postat av: Sus

Det kommer att sluta med BUP och Concerta.

Sanna mina ord.

Tack för titten och kommentaren hos mig.

Ja, min gynekolog är bra, men det är nog hela alltihopa som bara är obehagligt.

2008-11-20 @ 19:16:39
URL: http://susolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0