Fredrik Hallgren i Höök

Läste på Fredrik Hallgrens blogg att han hade en roll i Höök. Jag bänkade mig vid tvn igårkväll och avsnittet var mycket bra.Det handlade om någon som rånat butiker och spåren ledde till ett regemente, där Fredrik gjorde sin roll som fänrik(tror jag) så bra att det militära förföljde mig inatt. Otäck dröm där jag står i köket i morgonrock och ser hur min trädgård körs sönder av bandvagnar. Ur dessa strömmar en massa militärklädda människor och börjar klättra upp för väggarna på huset. Dom hängde i rep utanför alla fönster. Jag smög upp på övervåningen för att få på andra kläder men möts däruppe av militärer med dragna vapen. Det sista jag minns är att jag kryper på golvet som en larv för att gömma mig. Trots denna knäppa dröm så tror jag det betyder att Fredrik Hallgren är en bra och trovärdig skådespelare som vi kommer få se mer av. Men snälla Fredrik, spela inget värre än en förälskad militär, jag behöver min skönhetssömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0