Hemligheten

Denna blogg är tänkt som min egen lilla dagbok där jag skriver av mig om vad som helst. Jag skrev dagbok när jag var ett antal år yngre och minns hur jag skrev om alla förälskelser och jobbiga klasskamrater m.m. Mest av allt var det ju hemligt, man skrev vad som helst. Så var det tänkt med denna blogg. Och jag var den siste att skaffa blogg men det är ju inte värre än att skriva i en fin bok med linjer, eller? Mådde dåligt över min hemlis så jag talade om för Honom att jag skriver här. Vill inte att nån som känner mig läser detta men alla andra är välkomna. Sjukt. Men just nu är det bara jag och min hemliga blogg. Ingen har hittat hit så det är lugnt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0