Kärlek

Det viktigaste för mig är du. Du som kom in i mitt liv när jag gett upp. Jag skulle aldrig mer behöva nån människa. Vad fel jag hade. Hur kunde jag någonsin tro att man inte skulle behöva en människa som du?
Den vackraste, snällaste, tålmodigaste, finaste, gladaste. Aldrig ett ont ord om någon. Aldrig att du höjer rösten.
När jag mår dåligt eller är arg så lyssnar du och låter mig vara jag. Världens tålamod med allt. Om alla hade en sådan människa som du i sina liv skulle världen nog varit lite gladare. Jag älskar våra skrattattacker åt allt och inget.
Våra diskussioner om allt som sker runt om oss. Våra promenader i skogen som ingen vet vart skall sluta.
Jag glädjer mig åt varje dag och hoppas att du ska få stanna hos mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0