Provhytts-ångest

Jag hade ett par timmar att slå ihjäl medans jag väntade på bilen och var hamnade jag? På Lindex. Suck. Jag har portförbjudit mig själv i alla klädbutiker på obestämd tid. Dels på grund av min kropp som bara tycks bli större!!! Hört den förut? Ska inte köpa några nya kläder förrän  jag gått ner minst 5 kilo. Och som vanligt ska man ändå bara prova lite som för att utmana kläd-djävulen som sitter på min högra sida. Bredvid mat-djävulen.
En annan sida av saken är att jag har mängder med kläder. Får inte plats mer..
Nåväl jag föll för några tunikor och drog mig till hytten. Stånkade, svettandes och med statiskt hår insåg jag att det inte är lönt. Vi passade inte ihop helt enkelt. Lovade mig själv att nu måste det bli ändring, snart sommar igen ju!
Tror ni allt slutade där? Nepp, jag gav mig inte utan kom hem med en svart ulljacka som var på rea, bara 399:-
Kan man få medicin mot sånt här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0