Tönt

Kollade som vanligt på Bonde söker bihang igår. Ganska intressant att följa deras förnedringsresa. Jag är inte alls fundersam över varför bonden Magnus är singel. Vem fan står ut med att vakna med en så självgod människa varje dag. Tror faktiskt att han är lite översexuell, kan man va det? Tror det ialla fall. Hans röst har en så nedlåtande klang så jag vet inte... Han och Christel skulle ut och köra nån maskin och han skulle lära henne att dra på rätt sätt i spaken...Vilken spak menade han. Alltid den där sexuella anspelningen. Tror han kommer att välja Christel till slut och det bara för att hon har stora bröst, ja enorma faktiskt. Sorry, så ytlig tror jag att Herr Bonde Magnus är.

Kommentarer
Postat av: Kira

Jag tycker att det är ett fjantigt program. Man vinner ju bara en bonde. Släng in lite pengar också och gör det intressant.



(Om du råkar vara bonde ber jag om ursäkt.)

2008-11-27 @ 15:11:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5414

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0